Добавить в календарь 19.02.2018 09:00 20.02.2018 19:00 Europe/Moscow Gartner Customer Experience Summit

Gartner Customer Experience Summit - это ежегодный сбор бизнес- и ИТ-специалистов, посвященный анализу инициатив клиента. 

Опыт работы с клиентами является главным приоритетом руководителей, ИТ-директоров и директоров по маркетингу в течение последних пяти лет. Построение стратегии взаимодействия с клиентами, которая учитывает несколько каналов, источников данных и технологий, имеет решающее значение для превращения далеких концепций в реальные бизнес-практики B2B и B2C. Посетители саммита узнают, как сформировать будущее своих стратегий взаимодействия с клиентами, чтобы стимулировать повышение удовлетворенности клиентов, лояльность и, в конечном счете, рост доходов.

Gartner Customer Experience Summit is the most important annual gathering of business and IT professionals focusing on customer initiatives.

Customer experience has been a top priority of CEOs, CIOs and CMOs for the past five years. Building a customer experience strategy that takes into account multiple channels, data sources and technologies is critical to turning far-out concepts into real world B2B and B2C digital business practices. Learn how to shape the future of your customer experience strategies to drive improved customer satisfaction, loyalty, advocacy, and ultimately revenue growth.

Токио, Tokyo Conference Center Shinagawa, Konan, Minato-ku

Gartner Customer Experience Summit

Дата проведения: 19.02.2018 - 20.02.2018. Начало 19.02.2018 в 09:00

Место проведения: Токио , Tokyo Conference Center Shinagawa, Konan, Minato-ku

смотреть на карте
Организатор: Gartner
Будь в курсе всех мероприятий по теме Маркетинг
  • Анонс
  • Программа
  • Участники
  • Спикеры

Gartner Customer Experience Summit - это ежегодный сбор бизнес- и ИТ-специалистов, посвященный анализу инициатив клиента. 

Опыт работы с клиентами является главным приоритетом руководителей, ИТ-директоров и директоров по маркетингу в течение последних пяти лет. Построение стратегии взаимодействия с клиентами, которая учитывает несколько каналов, источников данных и технологий, имеет решающее значение для превращения далеких концепций в реальные бизнес-практики B2B и B2C. Посетители саммита узнают, как сформировать будущее своих стратегий взаимодействия с клиентами, чтобы стимулировать повышение удовлетворенности клиентов, лояльность и, в конечном счете, рост доходов.

Gartner Customer Experience Summit is the most important annual gathering of business and IT professionals focusing on customer initiatives.

Customer experience has been a top priority of CEOs, CIOs and CMOs for the past five years. Building a customer experience strategy that takes into account multiple channels, data sources and technologies is critical to turning far-out concepts into real world B2B and B2C digital business practices. Learn how to shape the future of your customer experience strategies to drive improved customer satisfaction, loyalty, advocacy, and ultimately revenue growth.

https://www.gartner.com/events/apac/crm-japan#!agendaView

2018 Tracks

Track A: Customer Strategy
This track examines how to build a customer strategy whether customers are consumers or businesses or whether delivery is direct or indirect. We will then explore how to measure, govern and architect technology to support that strategy.

Track B: Customer Data and Analytics
Sessions in this track cover the key elements organizations need to include in their customer experience analytics strategies. Compelling customer experiences increasingly rely on data and analytics. Identifying and collecting the necessary data, interpreting it to understand customer expectations, and using it to design and deliver interactions that achieve both the customer’s and organization’s objectives requires increasingly sophisticated strategies and technologies.

Track C: Contact Channel Renovation
This track discusses how to improve the existing contact channels such as contact center, website, sales, social media, etc. through which the strategic CX is delivered.  It is essential to drastically renovate the existing channels by making best use of the modern digital technologies from the customers’ point of view, rather than to follow the traditional ideas in order to provide a ‘far-out’ CX that leads to differentiation.