Добавить в календарь 27.02.2018 21:00 27.02.2018 22:00 Europe/Moscow Prepare for the Next Era of Mobile: Beyond Smartphones and Tablets

Время поговорить о мобильных устройствах кроме смартфона. Последний глобальный доклад Deloitte о потребителях мобильных устройств показал, что 82% взрослого населения США теперь имеют смартфоны, а 68% регулярно используют различные формы искусственного интеллекта. Но потребители взаимодействуют и в гораздо более мобильном мире: "умный дом" и Интернет вещей, носимые устройства и многое другое. Это новая эра мобильных устройств. 

It’s time to start thinking about mobile beyond the smartphone. Deloitte’s latest Global Mobile Consumer Report found that 82 percent of U.S. adults now have smartphones and 68 percent are regularly using some form of artificial intelligence. But consumers are interacting with a much larger mobile world, including smart homes and IoT, wearables, AR/VR, in-vehicle experiences and more. It’s a new era of mobile and you need to upgrade your strategy. Hear from Frances Yu, global lead for Deloitte’s Enterprise Digital Strategy offering, and Carmen True, global head of digital experience and marketing innovation at HP, to learn how marketers should approach this shifting mobile consumer behavior.

Онлайн,

Prepare for the Next Era of Mobile: Beyond Smartphones and Tablets

Дата проведения: 27.02.2018. Начало в 21:00

Место проведения: Онлайн,

Организатор: Adweek
Будь в курсе всех мероприятий по теме Цифровизация
  • Анонс
  • Программа
  • Участники
  • Спикеры

Время поговорить о мобильных устройствах кроме смартфона. Последний глобальный доклад Deloitte о потребителях мобильных устройств показал, что 82% взрослого населения США теперь имеют смартфоны, а 68% регулярно используют различные формы искусственного интеллекта. Но потребители взаимодействуют и в гораздо более мобильном мире: "умный дом" и Интернет вещей, носимые устройства и многое другое. Это новая эра мобильных устройств. 

It’s time to start thinking about mobile beyond the smartphone. Deloitte’s latest Global Mobile Consumer Report found that 82 percent of U.S. adults now have smartphones and 68 percent are regularly using some form of artificial intelligence. But consumers are interacting with a much larger mobile world, including smart homes and IoT, wearables, AR/VR, in-vehicle experiences and more. It’s a new era of mobile and you need to upgrade your strategy. Hear from Frances Yu, global lead for Deloitte’s Enterprise Digital Strategy offering, and Carmen True, global head of digital experience and marketing innovation at HP, to learn how marketers should approach this shifting mobile consumer behavior.

Начало: 1 PM ET / 10 AM PT / 21:00 по Москве

https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1180654&tp_key=67ad03704d&sti=webinar_page

They'll share insights and best practices for engaging mobile audiences, including:

- How companies are shifting their approach to mobile
- A new framework for understanding the growing complexity of marketing in the next era of mobile
- How to orchestrate your team and technology partners to deliver a better mobile customer experience