Добавить в календарь 01.03.2018 21:00 01.03.2018 22:00 Europe/Moscow 6 Ways to Boost Customer Experience with Social Intelligence

Мониторинг социальных медиа может предоставить организации богатую аудиторию и данные, повышающие конкурентоспособность. Используя мониторинг и профилирование аудитории, маркетологи могут улучшить клиентский опыт, предоставляя привлекательный контент для своих наиболее актуальных целей.

Social listening can provide your organization with a wealth of audience and competitive data. But do you have a plan to analyze and leverage what you’ve captured? Using a combination of organic listening, interaction monitoring and audience profiling, marketers are able to improve customer experience by delivering highly engaging content to their most relevant targets across all the right media channels.Join Greg Roth, Synthesio’s VP of global marketing, to find out six ways you can immediately put social listening data into action. You’ll also hear from agency Imagination about how they’re using social listening for their client Ford Motors.

Москва, Интернет

6 Ways to Boost Customer Experience with Social Intelligence

Дата проведения: 01.03.2018. Начало в 21:00

Место проведения: Москва , Интернет

Организатор: Adweek
Будь в курсе всех мероприятий по теме Медиа
  • Анонс
  • Программа
  • Участники
  • Спикеры

Мониторинг социальных медиа может предоставить организации богатую аудиторию и данные, повышающие конкурентоспособность. Используя мониторинг и профилирование аудитории, маркетологи могут улучшить клиентский опыт, предоставляя привлекательный контент для своих наиболее актуальных целей.

Social listening can provide your organization with a wealth of audience and competitive data. But do you have a plan to analyze and leverage what you’ve captured? Using a combination of organic listening, interaction monitoring and audience profiling, marketers are able to improve customer experience by delivering highly engaging content to their most relevant targets across all the right media channels.Join Greg Roth, Synthesio’s VP of global marketing, to find out six ways you can immediately put social listening data into action. You’ll also hear from agency Imagination about how they’re using social listening for their client Ford Motors.

Начало: 1 PM ET / 10 AM PT / 21:00 по Москве

The webinar will cover:

- How competitive intelligence can be turned into audience intelligence
- How sentiment and affinity can be beacons for media, partnership, and content planning
- How social listening can transcend campaign monitoring to become a vital part of the marketing optimization playbook

https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1181801&tp_key=8111831f9f&sti=webinar_page