В мае 2018 года, когда Общий регламент по защите данных Евросоюза (GDPR) вступит в силу, это изменит способ сбора данных, управления данными маркетологами и их взаимодействие с аудиторией. Ког затронет это положение? Всю мировую экосистему рекламных технологий, включая издателей, агентства и всех остальных. Пришло время защитить будущее своей организации и снизить риски от несоблюдения регламента.
When GDPR takes effect on May 25, it will change the way data-driven marketers collect data and engage with their audiences. Who will be impacted (and disrupted) by this regulation? Just the entire global ad tech ecosystem, including publishers, agencies, DMPs, DSPs, ad exchanges and everyone else in digital advertising. It’s time to future-proof your organization against GDPR and mitigate your risks of non-compliance.Hear from Ieuan Jolly of Loeb & Loeb’s Privacy Practice and a trailblazer of data optimization transactions, for a GDPR action plan to guide you through the complex requirements impacting profiling, segmentation, tracking, targeting and the minefields surrounding consent.
Москва, ИнтернетAd Tech in a Post-GDPR World
- Анонс
- Программа
- Участники
- Спикеры
В мае 2018 года, когда Общий регламент по защите данных Евросоюза (GDPR) вступит в силу, это изменит способ сбора данных, управления данными маркетологами и их взаимодействие с аудиторией. Ког затронет это положение? Всю мировую экосистему рекламных технологий, включая издателей, агентства и всех остальных. Пришло время защитить будущее своей организации и снизить риски от несоблюдения регламента.
When GDPR takes effect on May 25, it will change the way data-driven marketers collect data and engage with their audiences. Who will be impacted (and disrupted) by this regulation? Just the entire global ad tech ecosystem, including publishers, agencies, DMPs, DSPs, ad exchanges and everyone else in digital advertising. It’s time to future-proof your organization against GDPR and mitigate your risks of non-compliance.Hear from Ieuan Jolly of Loeb & Loeb’s Privacy Practice and a trailblazer of data optimization transactions, for a GDPR action plan to guide you through the complex requirements impacting profiling, segmentation, tracking, targeting and the minefields surrounding consent.
Начало: 1 PM ET / 10 AM PT / 21:00 по Москве
You’ll gain insights into:
- The application of GDPR for the ad tech ecosystem
- Strategies for compliance with the deadline fast approaching
- Practical solutions to mitigate GDPR risks for your organization
https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1181238&tp_key=774b0ca66d&sti=webinar_page