Вебинар "Diving Into Unity: A Quick Start for C# Developers" состоится 21 июня 2022 года в 18:00 (мск).
Вам интересна разработка видеоигр? Если вы похожи на многих C#-разработчиков, вас заинтриговал Unity - кроссплатформенный игровой движок, который можно использовать для создания игр профессионального качества, симуляторов и многого другого. Как же начать работу с Unity? Возможно, вы уже скачали и установили Unity. Но что делать дальше? Вариантов так много, что попытка понять, что делать в первую очередь, может оказаться непосильной задачей. Если вы разработчик на C#, как быстро начать писать код на C# с помощью Unity?
На этом вебинаре мы погрузимся прямо в Unity, и вы сможете быстро начать писать код на C# с помощью Unity и Rider. Я проведу вас через несколько лабораторий Unity Labs, которые мы включили в популярную книгу Head First C# от O'Reilly Media - как способ для изучающих C# изучить Unity и одновременно получить практику в C#. Мы разработали эти лабораторные работы как быстрый и эффективный способ дать разработчикам C# уровень знаний Unity, достаточный для того, чтобы быть опасным. Мы начнем с использования редактора Unity для навигации по Unity и 3D-пространству. Затем мы напишем код для управления игровыми объектами Unity и создадим несколько простых 3D-игр, а вы сможете использовать загруженные PDF-файлы Unity Lab, чтобы следить за каждым шагом на этом пути.
Are you curious about video game development? If you're like a lot of C# developers, you're intrigued by Unity, the cross-platform game engine that you can use to make professional-quality games, simulations, and more. So how do you get started with Unity? You may have even downloaded and installed Unity. But what do you do next? There are so many options, trying to figure out what to do first can be overwhelming. If you're a C# developer, how do you get started writing C# code with Unity quickly?
In this webinar, we'll dive right into Unity, and get you up and running writing C# code with Unity and Rider. I'll walk you through several Unity Labs, which we built into Head First C#—the popular book from O'Reilly Media—as a way for C# learners to explore Unity while getting practice with C#. We designed these labs as a quick and efficient way to give C# developers a "just enough to be dangerous" level of Unity knowledge. We'll start by using the Unity editor to navigate around Unity and the 3D space. Then we'll write code to take control of Unity GameObjects, and build some simple 3D games, and you can use the Unity Lab PDF downloads to follow along through every step along the way.
Онлайн,Diving Into Unity: A Quick Start for C# Developers
- Анонс
- Программа
- Участники
- Спикеры
Вебинар "Diving Into Unity: A Quick Start for C# Developers" состоится 21 июня 2022 года в 18:00 (мск).
Вам интересна разработка видеоигр? Если вы похожи на многих C#-разработчиков, вас заинтриговал Unity - кроссплатформенный игровой движок, который можно использовать для создания игр профессионального качества, симуляторов и многого другого. Как же начать работу с Unity? Возможно, вы уже скачали и установили Unity. Но что делать дальше? Вариантов так много, что попытка понять, что делать в первую очередь, может оказаться непосильной задачей. Если вы разработчик на C#, как быстро начать писать код на C# с помощью Unity?
На этом вебинаре мы погрузимся прямо в Unity, и вы сможете быстро начать писать код на C# с помощью Unity и Rider. Я проведу вас через несколько лабораторий Unity Labs, которые мы включили в популярную книгу Head First C# от O'Reilly Media - как способ для изучающих C# изучить Unity и одновременно получить практику в C#. Мы разработали эти лабораторные работы как быстрый и эффективный способ дать разработчикам C# уровень знаний Unity, достаточный для того, чтобы быть опасным. Мы начнем с использования редактора Unity для навигации по Unity и 3D-пространству. Затем мы напишем код для управления игровыми объектами Unity и создадим несколько простых 3D-игр, а вы сможете использовать загруженные PDF-файлы Unity Lab, чтобы следить за каждым шагом на этом пути.
Are you curious about video game development? If you're like a lot of C# developers, you're intrigued by Unity, the cross-platform game engine that you can use to make professional-quality games, simulations, and more. So how do you get started with Unity? You may have even downloaded and installed Unity. But what do you do next? There are so many options, trying to figure out what to do first can be overwhelming. If you're a C# developer, how do you get started writing C# code with Unity quickly?
In this webinar, we'll dive right into Unity, and get you up and running writing C# code with Unity and Rider. I'll walk you through several Unity Labs, which we built into Head First C#—the popular book from O'Reilly Media—as a way for C# learners to explore Unity while getting practice with C#. We designed these labs as a quick and efficient way to give C# developers a "just enough to be dangerous" level of Unity knowledge. We'll start by using the Unity editor to navigate around Unity and the 3D space. Then we'll write code to take control of Unity GameObjects, and build some simple 3D games, and you can use the Unity Lab PDF downloads to follow along through every step along the way.