Добавить в календарь 24.10.2017 10:00 26.10.2017 18:00 Europe/Moscow Excellence in Customer Interaction Summit

24-26 октября 2017 в Барселоне пройдет Excellence in Customer Interaction Summit, где профессионалам индустрии клиентского сервиса и контактных центров будут представлены доклады о современных и будущих трендах развития индустрии, а также бизнес-кейсы и реальные примеры из жизни от лучших международных экспертов. 

Участники получат возможность услышать кейсы и истории успеха, поделиться собственным опытом с аудиторией во время нетворкинг-пауз и увидеть демонстрации инновационных продуктов от ведущих мировых поставщиков.

Барселона,

Excellence in Customer Interaction Summit

Дата проведения: 24.10.2017 - 26.10.2017. Начало 24.10.2017 в 10:00

Место проведения: Барселона

Стоимость: 156817 р. подробности оплаты

Организатор: KP-Morgan Conferences, Call Center Guru
Будь в курсе всех мероприятий по теме Контакт-центры (колл-центры)
  • Анонс
  • Программа
  • Участники
  • Спикеры

24-26 октября 2017 в Барселоне пройдет Excellence in Customer Interaction Summit, где профессионалам индустрии клиентского сервиса и контактных центров будут представлены доклады о современных и будущих трендах развития индустрии, а также бизнес-кейсы и реальные примеры из жизни от лучших международных экспертов. 

Участники получат возможность услышать кейсы и истории успеха, поделиться собственным опытом с аудиторией во время нетворкинг-пауз и увидеть демонстрации инновационных продуктов от ведущих мировых поставщиков.

1st Day, 25th October 2017

  • Insights on Digitalization & the Future of Customer Experience.
  • Omni-channel Strategy for CustomerService digitalization.
  • CreatingDigital Assistants.
  • How to guarantee an Omniexperienceto your customers.
  • Digital Assisted customer – What’s up?
  • Moving from value extraction to value creation-the21st Century imperative.
  • Customer Experience Management in 2017-18:Challenges.
  • Trends and disruption in customer experience.
  • Customer Research within the Design Process.
  • Customer Journey Mapping, Conclusions &n Improvements.
  • Commercial excellence via Customer Centricity.
  • Are you a Customer Centric Company??
  • Customer Centric Culture Change inPractice.

2nd Day, 26th October 2017

  • Changing Face of the Digital Contact Center IVRis the next frontier of AI Powered multi-conversation interfaces.
  • Mastering Digital Business Platform Complexity.
  • VoC Performance Management System.
  • Forget technology, it’s all about people.
  • Convert the Modern Call Centre into a Sales Centre.
  • Managing Mental Fatigue in Contact Center: A KeyStep towards Excellence.
  • The Ideal Customer Experience & OrganizationalCulture.
  • Contact Centre Customer Experience Improvement - How can we minimize call hold time to improve the customer experience?
  • Customer Analytics: How do you build a CustomerExperience with the Data that you have?
  • Fostering motivation amongst the customerservice agents.
  • Technology & Customer Loyalty.
  • Customer Life Cycle Management.
  • Attaining the 360 Degree View ofthe Customer.