24-26 октября 2017 в Барселоне пройдет Excellence in Customer Interaction Summit, где профессионалам индустрии клиентского сервиса и контактных центров будут представлены доклады о современных и будущих трендах развития индустрии, а также бизнес-кейсы и реальные примеры из жизни от лучших международных экспертов.
Участники получат возможность услышать кейсы и истории успеха, поделиться собственным опытом с аудиторией во время нетворкинг-пауз и увидеть демонстрации инновационных продуктов от ведущих мировых поставщиков.
Барселона,Excellence in Customer Interaction Summit
Дата проведения: 24.10.2017 - 26.10.2017. Начало 24.10.2017 в 10:00
Место проведения: Барселона
Стоимость: 156817 р. подробности оплаты
- Анонс
- Программа
- Участники
- Спикеры
24-26 октября 2017 в Барселоне пройдет Excellence in Customer Interaction Summit, где профессионалам индустрии клиентского сервиса и контактных центров будут представлены доклады о современных и будущих трендах развития индустрии, а также бизнес-кейсы и реальные примеры из жизни от лучших международных экспертов.
Участники получат возможность услышать кейсы и истории успеха, поделиться собственным опытом с аудиторией во время нетворкинг-пауз и увидеть демонстрации инновационных продуктов от ведущих мировых поставщиков.
1st Day, 25th October 2017
- Insights on Digitalization & the Future of Customer Experience.
- Omni-channel Strategy for CustomerService digitalization.
- CreatingDigital Assistants.
- How to guarantee an Omniexperienceto your customers.
- Digital Assisted customer – What’s up?
- Moving from value extraction to value creation-the21st Century imperative.
- Customer Experience Management in 2017-18:Challenges.
- Trends and disruption in customer experience.
- Customer Research within the Design Process.
- Customer Journey Mapping, Conclusions &n Improvements.
- Commercial excellence via Customer Centricity.
- Are you a Customer Centric Company??
- Customer Centric Culture Change inPractice.
2nd Day, 26th October 2017
- Changing Face of the Digital Contact Center IVRis the next frontier of AI Powered multi-conversation interfaces.
- Mastering Digital Business Platform Complexity.
- VoC Performance Management System.
- Forget technology, it’s all about people.
- Convert the Modern Call Centre into a Sales Centre.
- Managing Mental Fatigue in Contact Center: A KeyStep towards Excellence.
- The Ideal Customer Experience & OrganizationalCulture.
- Contact Centre Customer Experience Improvement - How can we minimize call hold time to improve the customer experience?
- Customer Analytics: How do you build a CustomerExperience with the Data that you have?
- Fostering motivation amongst the customerservice agents.
- Technology & Customer Loyalty.
- Customer Life Cycle Management.
- Attaining the 360 Degree View ofthe Customer.